Audi        10 июля 2023        25         Комментарии к записи Как снять печку Audi �� как снять моторчик отопителя салона ауди с4 �� Ремонт и сервис отключены

Как снять печку Audi �� как снять моторчик отопителя салона ауди с4 �� Ремонт и сервис


Система отопления есть практически в любом автомобиле, если не брать какие-то редкие исключения. В этот список исключений точно не попадает Audiвне зависимости от типа кузова.

Машина адаптирована под эксплуатацию даже в условиях самой суровой зимы, что можно подтвердить антикоррозийным покрытием кузова, наличием полного привода в определённых модификациях, а также присутствие весьма эффективной печки в составе климатического оборудования.

Но не все знают, как устроена печка на этих немецких авто, из чего она состоит и как происходит подача горячего воздуха в салон. Такие знанию позволяют лучше разбираться в вопросах самостоятельного ремонта и обслуживания системы отопления на Audi в кузовах С3 и С4.

По каким признакам можно определить, что радиатор печки Ауди 80 Б3, Б4, Ауди С4 или любой другой модели нуждается в ремонте или замене:. Регулирование температуры воздуха из печки, осуществляется заслонкой V68ее привод расположен рядом с отопителем. Потенциометр G92встроенный в сервопривод заслонки, определяет ее крайние положения в текущий момент и передает эти показания в блок управления E Управление сервоприводом заслонки осуществляется блоком управления E87 в зависимости от заданной температуры.

Привод изменяет свое положение, поддерживая печка ауди 100 с4 схема параметры температуры в салоне в независимости от движения автомобиля и окружающих погодных условий. Для лучшей герметизации печка ауди 100 с4 схема смешивания воздушных потоков в печка ауди 100 с4 схема температурная заслонка состоит из трех заслонок Рис Все заслонки соединены между собой рычажным механизмом и приводятся в действие одновременно. Завихряющая заслонка служит для лучшего смешивания воздушных потоков.

Сервопривод воздушной заслонки V71 установлен сверху на испарителе и связан напрямую с заслонкой. Основная функция данной заслонки является уменьшение поперечного сечения воздуховода при движении автомобиля с высокой скоростью. Что позволяет регулировать поток воздуха в салон в независимости от скорости.

Ауди 100 с4 радиатор печки

печка ауди 100 с4 схема Данная заслонка управляется блоком управления E87 в зависимости от величины скорости, оборотов вентилятора v2 и температуры в салоне. Привода этих заслонок располагаются на одном уровне в передней части отопителя Рис 31 и Рис Центральная заслонка используется для переключения воздушного потока в центральные дефлекторы и к ногам.

Положение заслонки V70 определяется потенциометром Gрасположенным в приводе и передается в блок E Положение заслонки V85 определяется потенциометром Gрасположенным в приводе и передается в блок E Блок управления J служит для управления оборотами вентилятора V2 и расположен на корпусе испарителя. Блок управления имеет радиатор, который располагается в воздушном потоке.

Управляющее напряжение для блока управления вентилятором Jрассчитывается блоком E87а он уже в свою очередь рассчитывает напряжение для управления самим печка ауди 100 с4 схема V2 относительно массы. Плюс подается постоянно.

Как устроена и функционирует печка на автомобилях Audi 100

Вентилятор V2 установлен в корпусе отопителя. Заданное и фактическое напряжение на вентиляторе Печка ауди 100 с4 схема контролируется блоком управления E87 через блок J Двухходовой клапан N63 установлен на испарителе и с помощью вакуумного привода управляет этими заслонками:. Двухходовой клапан N63 управляется блоком управления E87 и включает режим рециркуляции в следующих случаях:. Двухходовой клапан N управляется блоком управления E87который в свою очередь управляет клапаном охлаждающей жидкости.

Клапан охлаждающей жидкости установлен перед радиатором отопителя и служит для интенсивного охлаждения воздуха в случае надобноститак как через радиатор отопителя прекращается циркуляция охлаждающей жидкости, что в свою очередь прекращает какой либо нагрев воздушного потока.

Вентилятор V7 служит для охлаждения охлаждающей жидкости в основном радиаторе и хладагента в конденсаторе при работе кондиционера. Режим работы вентилятора V7 зависит от температуры двигателя и от давления в системе кондиционирования. Датчик высокого давления хладагента F23 установлен слева на выходе конденсатора. А именно печка ауди 100 с4 схема 1 — Сам радиатор печки, 2 — Замена шланга, который идет от радиатора печки — нижний он у меня в начале лета дал трещину печка ауди 100 с4 схема я его заколхозил пластиковой трубой3 — Замена датчика включения вентилятора, 4 — Замена ОЖ на HEPU.

Короче дел полно. Мне и Костя советовал поискать и Жека он же audi скидывал ссылочки, я остановился на двух — вот они — atlib. Достал я печку через часа 4 наверное.

Раздвоил ее и вот он сам виновник…. Печку всю отмыл, почистил, радиатор обклеил и начал собирать печку. И вот тут пошел нервоз пипец какой — располовинить я ее располовинил, а вот соединить две половинки для меня стало ЖОПОЙ… Может кто и знает секрет… Короче во время соединения вот эти штуки ну ни как ни хотели входить в свои места на другой половине.

печка ауди 100 с4 схема

Потом вроде как то я поймал то положение и печка ауди 100 с4 схема сошлось кроме одной БЛИН… она обведена двумя ругами. Я незнаю кто как делал, я думал думал и пошел другим способов, я обматал маляркой спичку обычную и примотал слегка к ней, как бы удленил, и только так попал в отверстие Главное собрал. Я отрезал кусок трубки пластиковой, врезал в шланге трещену и посадил на хомуты. Ну вот до этого времени катался так и заодно искал этот шланг.

Костян мне давно говорил про Димана из Брянска, вот я и зашел на Авито и нашел этот шланг. Купил сразу оба — по рублей. Ну и вприципе старый снял и новый одел. Вот он в радиаторе где стоит. По ходу печка ауди 100 с4 схема слева внизу.

печка ауди 100 с4 схема

Вынимаем разьем из датчика. Откручиваем нерабочий датчик, закручиваем новый. Поправка на рефлектори. Искате ксенон? Смяна на маншона на външно каре и на самото каре.

Окачване А6 С4 предно, какво ще препоръчате. Има ли разлика между Quattro-то на Audi и А6. Печка ауди 100 с4 схема на предната броня на Ауди С4.

Смяна на водачи на ел.

Схема подключения управления заслонками ауди 100 с4

Всичко за чистачките на Ауди С4. Как се сваля печка ауди 100 с4 схема на задната седалка на Ауди С4. Бавно прибиращи се колани.

Какво влиза в калника на Ц4 като размер? А6 С4 — не спира както трябва, Няколко въпроса свързани с обслужването на спирачната система. Свети ми лампата за накладките! Рециклиране на задни дискови спирачни апарати с ремонтен комплект. Нямам снимки на всички,вие ако имате ги поствайте. Идеята ми е да се развива темата и в даден момент админите да позамитат плявата и да остава само инфото. Ако правите някакви ремонти,поствайте тука а дори и да има тема ще добавим и нея. Темата да стане нещо като справочник и по лесно да си открива ме нужните неща.

Браво за хубавата тема! Поздравления за хубавата тема. печка ауди 100 с4 схема

печка ауди 100 с4 схема

Ще си позволя да добавя една хубава тема за пружините на нашите коли. Също хубаво е да се знае че окачването при Ц4 има две позиции високо и ниско.

Как снять печку Audi 100

Може ли някой да даде малко разяснения за това дали с къси пружини вървят и други къси амортисьори? Не съм намирал дискусия някой печка ауди 100 с4 схема е сменял пружини, обикновено към ниски да е сменял и амортисьори.

Също по какво се различава "С"-ковото окачване спрямо нормалното ниско?

печка ауди 100 с4 схема

Антифризите охлаждащите течности представляват водни разтвори на етиленгликола, съдържащи антикорозиони добавки, стабилизиращи и антипенителни присадки, а също и оцветител. Предназначени са за охлаждане на двигателите с вътрешно горене, а също така и за работна течност в други топлообменни апарати.

За осигуряване на оптимален температурен режим се исползува система за охлаждане, работеща със специални охлаждащи течности. Освен това, охлаждающата течност предотвратява замръзването на системата за охлаждене при силни студове. Впредвид това, че в състава на антифризите влиза пакет от разнообразни антикорозионни и противопенителни присадки, в основата на които могат да влизат фосфатни, борни, нитритни, аминни, или други химически инхибитори, при смесване на охлаждащи течности с различни присадка может да възникне химическа несъвместимост, следствие на която може да се яви падането на гел или утайка и като цяло да се влошат свойствата на охлаждащата течност.

Затова при при преминаване от антифриз на един производител, към антифриз на друг производител следва напълно да се излее старата охлаждаща течност и да се промие системата с подготвена предварително вода. Според печка ауди 100 с4 схема си съставка печка ауди 100 с4 схема биват EG — етилен гликол антифризи или PG- пропилен гликол, антифризи като PG антифризите са по-малко токсични, но по-скъпи. Може да използва като основна съставка както EG, така и PG базиран антифриз. Нискозамръзващите печка ауди 100 с4 схема произведени по тази технология имат експлоатационен живот от две години и км.

Първоначално производителите са използвали зелен оцветител като белег за този тип антифриз. Технология, която се използва масово предимно в Европа за производство на антифриз с удължен и дълъг живот. Въпреки, че технологията позволява работа най-вече с EG, някои произвотели я използват и за PG базиран антифриз.

печка ауди 100 с4 схема

Нискозамръзващите течности, произведени по OAT имат експлоатационен живот от 5 години или километра. Забележителното при тези антифризи печка ауди 100 с4 схема, че не позволяват смесване с друг тип антифриз поради несъвместимост на присадките. Производителите използват розови, сини и зелени оцветители. NOAT антифризите позволяват експлоатация от 5 години или км. Напоследък обаче компаниите производители използват цветовете и като маркетингови похвати, въпреки протестите на редица инженерни съюзи и асоциации.

Днес съществуват светло и тъмно зелен, син, синьозелен, жълт, два нюанса на червеното, безцветен и розов. Това затруднява потребителите и техниците.

Цветовете не са еднозначен белег за типа печка ауди 100 с4 схема антифриза, затова е важно да се следят техническите спецификации на производителя. Обикновено производителите на охладителни течности продават антифриз, който се нуждае от последващо разреждане с вода. Обикновено разреждането на антифриза е компромис между температурата на замръзване и качествата на топлопренос.

Наливането на концентриран антифриз влошава работата на охладителната система, поради факта, че силният антифриз няма добри топлопреносни качества и няма да охлажда ефективно двигателя. На горепосочената фигура е изобразена примерна диаграма за функцията на температурата на кристализация спрямо процентното съдържание на активната съставка. Порочна практика е разреждането на антифриза с чешмяна вода, вместо с дестилирана. На първо място използването на чешмяна вода води до отлагането на котлен камък в охладителната печка ауди 100 с4 схема, което намалява топлопреноса в нея.

От друга страна в чешмяната вода има голям диапазон от минерали, които могат да взаимодействат със съставките на антифриза. Най-разпространените уреди за измерването на температурата на кристализация на антифриза са аерометрите и рефрактометрите. И двата уреда следят гъстотата на антифриза като контролен параметър. Тук е показан стандартен аерометър. Чрез еластичната шапка се засмуква малко количество антифриз, докато контролната тарирана епруветка започне да плава в течноста.

На епруветката има скала, която показва гъстотата на течността и респективно температурата на кристализация. Няколко капки печка ауди 100 с4 схема се капват на измервателното стъкло на уреда и се захлюпват с контролното стъкълце.

печка ауди 100 с4 схема

Предимството на този уред е малкото тествано количество печка ауди 100 с4 схема следователно по-малката възможност за грешка поради отклонения от температурата на тестваната течност. Рефрактометърът се калибрира с периодични контролни измервания на дестилирана вода. Снимки тук. Основното предназначение на спирачната течност е предаването на енергията от главния спирачен цилиндър към цилиндрите на колелата, които притискат спирачните накладки към спирачните дискове или барабани.

Как снять печку Audi Печка (отопитель) в автомобиле играет огромную роль, особенно в холодное время года. При серьезных неисправностях необходимо проводить снятие печки и установки новой.

Работното налягане в спирачните хидропроводи достига 10 МПа, а температурата на спирачната течност в печка ауди 100 с4 схема спирачки се повишава до С. В резултат на постоянните температурни колебания в спирачната система през гумените уплътнения прониква атмосферна влага. Температурата на кипене на спирачната течност е най-важният показател, определящ пределно допустимата работна температура в спирачните хидропроводи. Спирачните течности следва да притежават добри визкозно-температурни характеристики, антикорозионни, смазващи свойства, достатъчна съвместимост с гумените печка ауди 100 с4 схема, стабилност при високи и ниски температури.

Съвременните спирачни течности представляват смеси на различни етери с нискомолекулни полимери, към които са добавени пакети антикорозионни и антиокислителни присадки. Конвенционална спирачна течност на полигликлова основа, използвана в повечето транспортни средства. Поради голямати си хигроскопичност е възможно да доведе до корозия на елементите в спирачната система.

Повечето проблеми при използването на DOT5 са свързани със смесването й с други спирачни течности.

печка ауди 100 с4 схема

Тъй като DOT5 не абсорбира вода, замърсяванията се събират в най-ниските части на спирачната система и могат да предизвикат корозия. Сравнително нова спирачна течност на силиконова основа със силно подобрени антикорозионни качества.

Минералните масла за хидравлични системи HSMO са комбинация от минерално масло и присадки и обикновено са оцветени в зелено. Като правило тези течности са най-скъпи, поради най-високата си температура на кипене и най-добрата защита на системата от корозия.

Трябва да се има предвид обаче несъвместимостта им с течности на силиконова и полигликолова основа. Независимо от типа на използваната хидравлична течност правилната поддръжка е ключът към безаварийната работа на системата. И от него печка ауди 100 с4 схема тема за стъпковото моторче,но мисля,че и другите ще печка ауди 100 с4 схема добре да ги запазим към тази тема за да може да се четат и коментарите.

Как най-лесно и евтино да заменим стъпковото моторче, тема със снимки. Датчик 1. Электросхема системы пуска двигателя, заряда аккумуляторной батареи и звукового сигнала. Вентилятор охлаждения двигателя и вентилятор отопителя салона.

Система запуска двигателя и заряда аккумулятора автомобилей с автоматической коробкой передач.

Электрические схемы Ауди 100

Вентиляторы охлаждения двигателя и отопителя. Система управления дизельным двигателем. Система управления двигателем Mono Motronic. Система управления двигателем KE Motronic. Система управления двигателем KE Jetronic. Контрольные лампы и приборы. Система наружного освещения.

Система наружного освещения продолжение. Система внутреннего освещения, обогреватель заднего стекла. Центральный замок и аудиосистема. Электрические стеклоподъемники. Монтажный блок предохранителей и реле автомобилей Ауди годов выпуска Схема электрооборудования однопроводная — отрицательные выводы источников электроэнергии соединены с «массой», которая выполняет функцию второго провода.

В свою очередь роль «массы» выполняет кузов автомобиля и его двиг Печка ауди 100 с4 схема система состоит из распределителя зажигания, печка ауди 100 с4 схема зажигания, блока управления зажиганием, све Транзисторная система зажигания Категория. Список материалов смотрите внутри Органы управления и приборы 1.

Блок контрольных ламп комбинации приборов 1. Запуск двигателя 1. Техобслуживание автомобилей выпуска до августа г. Техобслуживание автомобилей выпуска с августа г.

Технические характеристики 2.

  Метки: , ,
43302