Opel Astra GTC 1.9 CDTI OPC line
Accustomed to the «Japanese» fixed configuration. И нашел-таки у одного распродажу астр на МТ. Seat — at home.
И нашел-таки у одного распродажу астр на МТ. Изначально рассматривал только 5-дверки, но как только…
I, frankly, stunned by their numbers.
The choice was of 2 colors in our money — red and black. They are very convenient for me. In general, a pancake, the designer «do it yourself».
К опелю пришел как-то, не то, что бы случайно, но как-то криво: Вспомнил, что, когда выбирал предыдущую машину взял матреху , рассматривал, в том числе, и Opel Astra G J-ка 5-дверка тогда только вышла , и вспомнил, что машинка, вроде, весьма ничего, салон тогда у 3-дверок понравился.
У двух приятелей G-ки, вроде, не жаловались. Опель и Мазда за последние годы очень неплохо шагнули вперед, имхо.
В общем, без всяких тест-драйвов и чтения тестов что для меня странно , просто по наитию, решили рассмотреть ее… Причем, изначально смотрел пятидверку у нас маленький ребенок. Комплектация с двигом 1,6 атмо лс или 1,4 лс. Начал шерстить дилеров на предмет акций.
И нашел-таки у одного распродажу астр на МТ. Изначально рассматривал только 5-дверки, но как только сел в 3-дверку в комплектации Sport, понял — моё.
В сиденьях — как дома. Ненавязчивая, но очень плотная боковая поддержка, к тому же в Sport они моего любимого типа — по бокам кожа, посередине — ткань в Enjoy — ткань.
Акция на Opel Astra GTC
В Cosmo в 5-дверках материалы те же, но сиденья абсолютно другие. Выбор был из 2х цветов в наши деньги — красный и черный.
Ну, хрен с ним, компромисс на компромисс. В общем, машина осталась красной.
Подали заявку на кредит, уехали домой. Уже дома решил все-таки почитать про машину что-нибудь.
И понял, что основываясь сугубо на внутреннем голосе, сделал правильный выбор. И первые машины появились только в самом начале 12го года, J-ка вышла раньше. Unobtrusive, but very dense lateral support, in addition to the Sport they are my favorite type — on the sides of the skin, in the middle — tissue Enjoy — cloth.
In Cosmo 5-door is the same material, but seats are totally different. In general, despite the claims of his wife, that 3 doors uncomfortable, rested firmly, besides noticed a complete 3-doors postscript «sports lowered suspension» that captivated me completely. The choice was of 2 colors in our money — red and black.
2015 Holden Astra GTC 0-100km/h & engine sound
I wanted black, but there is rested wife — «I want this gray city bright spot. I just thought a little «more», and realized that if you buy a non-standard wheels, a little understated, and put the kit, then it will be the guys are female machine, but it is a «psevdosport.
In general, the car remained red. Apply for a loan, went home.
At home decided to still read about the car something. And I realized that, based purely on the inner voice made the right choice.
Почитать новости и тест-драйвы Opel Astra GTC
And the first car appeared only at the beginning of the 12th year, J-ka came before. If the 5-door — just a good machine in its class, something about the GTC, basically, only positive feedback about taxiing which for me is very important , and it is, indeed, much more beautiful J-ki.
Also did well to take the MT, and that 6-mortar. At AT encountered complaints, plus a heavy car, and even at forces on the machine, by my standards, just will not go. At the same fur although some semblance of dynamics. There is a difference. I, frankly, stunned by their numbers.
Yes, it costs money, but you can choose from an empty car cheaply, to practically the business class in the Class C shell for «mnogadeneh. Even the engine 7 seven! Depend on the body and equipment.